vrijdag 20 augustus 2010

OPVALLEND

Ik dacht dat het wel grappig zou zijn om wat dingen op m'n blog te zetten die we in Nederland niet hebben. Dus ik maak gewoon een lijstje en elke keer als ik weer wat nieuws, opvallends, grappigs of gewoon iets anders dan dat we in Nederland hebben zie/hoor, vul ik dit lijstje aan. So here we go:

- Ze hebben hier echt MTV Super Sweet Sixteen parties. Of misschien niet de feestjes, maar wel de auto's! Een jongen hier in de straat heeft een truck voor z'n 16e verjaardag gekregen en hij kan nog niet eens rijden!

- Gehoord van peanutbutter and jelly sandwich? Pindakaas met een soort van vloeibare jam... Dat eten ze hier als lunch, kinda weird... O, als ze dat niet eten, eten ze macaroni and cheese als lunch, iel! haha.

- Ik had wel eens gehoord dat ze dat soms deden in Amerika, maar ze doen het óveral. Als je in een restaurant je eten niet meer hoeft, doen ze het in een bakkie en dan neem je het mee om de volgende dag als bijv. lunch of diner weer te eten. Toen ik de serveerster vertelde dat we dat in Nederland niet doen, keek ze me aan alsof wij gek zijn ;p

- Ongeveer 25 meter van ons huis is een gratis zwembad. Is ongeveer 1 minuutje, misschien 2, lopen. En daar ging mijn gezin heen met de áuto! Haha, niet best ;p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten