dinsdag 10 augustus 2010

MORGEN

Dinsdag 10 augustus 2010

5 juli, net terug van mijn geweldige vakantie in Blanes, stond er een mailtje in mijn inbox dat ik Travel Active even moest bellen. Ze hadden goed nieuws. Ik was geplaatst! Toen ik hoorde waar, ging er een kleine schok door me heen. Texas. Daarbij denk ik aan cowboyhoeden, bierbuiken, bretels, jachtgeweren, cowboylaarzen, enge wegrestaurantjes, stieren en slangen. Maar toen ze vertelde welke stad, San Antonio, ben ik gaan googelen en zag het er eigenlijk toch wel vet uit. Ik was allang blij dat ik niet in een dorpje met 500 mensen en een school met 100 terechtkom. San Antonio is de op 6 na grootste stad van Amerika, dus als daar niks te beleven valt...

Maar in ieder geval, de plaatsing is alweer 2 maanden geleden en morgen is het echt zover! Ik vertrek om 12.15uur vanaf schiphol richting Washington. Daar moeten we overstappen en vliegen we door naar New York. Ik verblijf met een paar anderen die ditzelfde gaan doen een paar dagen in New York en vlieg zaterdag alleen door naar San Antonio! En dan maar hopen dat het gastgezin me staat op te wachten...

Zodra ik internet tot m'n beschikking heb, horen jullie meer.

Adios!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten